Mike Vincent (gehele catalogus)



Ken je z'n eerste nr.1 hit nog (aug 1974)
MIKE VINCENT	ABBANDONATI AMORE
MIKE VINCENT	ACHTERAAN
MIKE VINCENT	ALPEN-EXPRESS, DE
MIKE VINCENT	ALS 'T GRAS TWEE KONTJES HOOG IS
MIKE VINCENT	ALS JE GOED OM JE HEEN KIJKT*
MIKE VINCENT	APRES-SKI-POLKA+FRANK HOEK
MIKE VINCENT	BABY BLUE (NL/UK/DU VERSIES)*
MIKE VINCENT	BENDE NOU 'N HAARTJE BETOETERD!**
MIKE VINCENT	BEWAAR JE KUSSEN VOOR MIJ(SAVE YOUR KISSES )*
MIKE VINCENT	BLOEMEN BEPPIE
MIKE VINCENT	BOOGIE WOOGIE BABY*
MIKE VINCENT	BOSSCHE (OUWE) MEDLEY**
MIKE VINCENT	CAPRI C ´EST FINI
MIKE VINCENT	CARNAVAL EXPRESS*
MIKE VINCENT	CARNIVAL BRASILEIRO**
MIKE VINCENT	CARUSO – CLASSICAL VERSION**
MIKE VINCENT	CARUSO – DANCE VERSION**
MIKE VINCENT	CHRISTMAS DAY (X-MAS DAY)**
MIKE VINCENT	DA KEN ALLEEN IN DEN BOSCH*
MIKE VINCENT	DE 4 DANSENDE TUBBIES**
MIKE VINCENT	DE DROOM VAN TUBBIELAND**
MIKE VINCENT	DE HIKSONG**
MIKE VINCENT	DE KAARS IS NOG NIET UIT**
MIKE VINCENT	DE LIMERICKEN**
MIKE VINCENT	DE LOTTO EN DE TOTO
MIKE VINCENT	DE POTPERA**
MIKE VINCENT	DE POTPERETTE**
MIKE VINCENT	DE STORY VAN ALICE*
MIKE VINCENT	DEN BOSCH IS MOOIER DAN PARIJS
MIKE VINCENT	DIE ENE ZOEN (LA GOLANDRINA – TRAD.)**
MIKE VINCENT	DIE MOOIE NACHTEN VAN BARBADOS*
MIKE VINCENT	DIT IS MIJN LIED *(VERLANGT IHR NICHTZUVIEL)
MIKE VINCENT	EEN HOED VOL ZONNESCHIJN (HUT VOLL SONNESCHEIN)*
MIKE VINCENT	EEN, TWEE, DRIE (UN DEUX TROIS)*
MIKE VINCENT	ER IS MAAR DING (IK BEN EEN DON JUAN)
MIKE VINCENT	ER WAS EENS (LIMERICKEN)**
MIKE VINCENT	FELICITA
MIKE VINCENT	FRIET MET MAYONAISE (1E LONG VERSION 5.29)*
MIKE VINCENT	FRIET MET MAYONAISE (1E RADIO VERSION 3.33)*
MIKE VINCENT	FRIET MET MAYONAISE 2008 VERSIE*
MIKE VINCENT	FROM HERE TO THERE TO YOU
MIKE VINCENT	FUNICULI FUNICULA*
MIKE VINCENT	GA DAN
MIKE VINCENT	GA MAAR DOOR PIRATEN*
MIKE VINCENT	GA MAAR WEG
MIKE VINCENT	GE HET UT OF GE HET UT NIE**
MIKE VINCENT	GOED ´T WAS NIET GOED (POUR UNE FLIRT)*
MIKE VINCENT	HEER OLIVIER*
MIKE VINCENT	HELA HOLA HOPLA**
MIKE VINCENT	HOLLY COTTAGE**
MIKE VINCENT	HOUD ´M VAST KATHARINA*
MIKE VINCENT	I GIORNI DEL 'AMORE( DEMO)
MIKE VINCENT	I SING A SONG FOR ELVIS**
MIKE VINCENT	I'LL BE THERE + SALLY ANDERSON
MIKE VINCENT	I'M 'SO IN LOVE WITH YOU
MIKE VINCENT	IK BEL JOU M´N SCHAT IK MIS JE(I JUST CALLED)*
MIKE VINCENT	IK BEN BOER HARMS
MIKE VINCENT	IK BEN GEEN MAN VAN ZES MILJOEN*
MIKE VINCENT	IK BEN NIET BANG VOOR LEVENSLANG*
MIKE VINCENT	IK HEB ´NNE KNEUP IN M´NNE ZAKDOEK**
MIKE VINCENT	IK HEB M´N OUWETJE BELOOFD**
MIKE VINCENT	IK HOU VAN DEN BOSCH (MAMA CORSICA)*
MIKE VINCENT	IK HOU VAN NEDERLAND*
MIKE VINCENT	IK WEET NIET WAAROM IK NOG VAN JE HOU*
MIKE VINCENT	IL MONDO (DEMO)
MIKE VINCENT	IN DE ALPENWEI
MIKE VINCENT	IN GEEN 100.000 JAREN (100.000 JAHREN)**
MIKE VINCENT	IN MONTPARNASSE*
MIKE VINCENT	INSIEME (DEMO)
MIKE VINCENT	ITSIE BITSIE TEENIE WEENIE YELLOW POLKA DOT BIKINI*
MIKE VINCENT	JA JA ´T IS WEER FEEST**
MIKE VINCENT	JANUARY FEBRUARY MARCH (UK / NL-VERSIE)
MIKE VINCENT	JE WILT TOCH 'N VRIEND VOOR HEEL JE LEVEN
MIKE VINCENT	JEANNY* (NEDERL.VERSIE(
MIKE VINCENT	JIJ BENT VEUR MIJ ´T EINDE**
MIKE VINCENT	JIJ WIL VRIJ ZIJN*
MIKE VINCENT	JONGEN MET ERVARING (4 STUNDEN IN DER WOCHE)*
MIKE VINCENT	KOBUS KUBUS & DE KROMME PISANG**
MIKE VINCENT	KOM WEER NAAR MIJ (RETURN TO ME)*
MIKE VINCENT	L´ITALIANO
MIKE VINCENT	LA LA  LIMERICKS (ER WAS EENS....LALALA SONG)**
MIKE VINCENT	LAAT DE BOEL MAAR LEKKER WAAIEN**
MIKE VINCENT	LAAT ME
MIKE VINCENT	LAOT NOU D´N OOIEVAOR MAR KOMME**
MIKE VINCENT	LET IT BE ME+ SALLY ANDERSON
MIKE VINCENT	LEVEN UIT 'N KURF ZONDER ZORGEN**
MIKE VINCENT	LIEBE LAURA (DU / NL-VERSIE)**
MIKE VINCENT	LIEFDE IN DE NACHT (LOVE IS IN THE AIR)*
MIKE VINCENT	LAAT DE GKAZEN NU MAAR KLINKEN**
MIKE VINCENT	MACARENE
MIKE VINCENT	M'N OUWETJE BELOOFD*
MIKE VINCENT	M'N PRULLEKE**
MIKE VINCENT	M'N SCHOONPAPA (PAPA PASIFICO)
MIKE VINCENT	MAMA IK BEN ZO GEK OP ´N LIEVE ZWARTE**
MIKE VINCENT	MAMMA**
MIKE VINCENT	MARGARITA, AYAI
MIKE VINCENT	MARIE LOUISE
MIKE VINCENT	MARIE MADELEINE**
MIKE VINCENT	MARIE, IK DANS DE HELE NACHT ALLEEN MET JOU
MIKE VINCENT	MONTPARNASSE*
MIKE VINCENT	MOOI, MOOI ZIJN ALLE VROUWEN
MIKE VINCENT	MR.EENZAAMHEID (MR.EINSAMKEIT)*
MIKE VINCENT	MY MARIA
MIKE VINCENT	MY WAY (EXCL.VOOR VERJ.FEEST MARIJCKE 50 JR)*
MIKE VINCENT	N HOED VOL ZONNENSCHIJN*
MIKE VINCENT	N JONGEN MET ERVARING*
MIKE VINCENT	N ONVOLDOENDE (EINE 5 MINUS)*
MIKE VINCENT	NA 66 JAREN( (MIT 66 JAHREN)
MIKE VINCENT	NATHALIE*
MIKE VINCENT	NESSUNO MI PUO GIUDICARE*(DE WAARHEID)
MIKE VINCENT	NN OUWE BOSSCHE POTPOURRI*
MIKE VINCENT	NOG DRIE MINUTEN*
MIKE VINCENT	O SOLE MIO*
MIKE VINCENT	OH DONNA
MIKE VINCENT	OH IK BEN ZO TROTS OP DEN BOSCH**
MIKE VINCENT	OH OH JHERONIMUS**
MIKE VINCENT	OH OH JULY - UK/NL/DU  VERSIES
MIKE VINCENT	OH VALERIA (DUITSE/NEDERL. VERSIE)*
MIKE VINCENT	ONTSLAGEN (GEFEUERT)*
MIKE VINCENT	ONZE OUWE ST JAN
MIKE VINCENT	ONZE ST.JAN IS NOG NIE AN Z'N END*
MIKE VINCENT	OP DE FIETS (C'EST LA ROSE IMPORTANT)*
MIKE VINCENT	OP DONDERDAG (DONNERSTAG)*
MIKE VINCENT	PLEASE HELP ME I ´M FALLING
MIKE VINCENT	QUANDO QUANDO
MIKE VINCENT	RETURN TO ME (UK / IT.VERSIE)
MIKE VINCENT	RIO DE JANEIRO-MIX, THE
MIKE VINCENT	ROBERTA* (NL-VERSIE)
MIKE VINCENT	ROCK ´N ROLL IN ´T HOLLANDS*
MIKE VINCENT	ROCK & ROLL MEDLEY
MIKE VINCENT	ROKEN IN 'T CAFE (ZUCKER IM KAFFEE)*
MIKE VINCENT	ROOD VOOR M´N OGEN (THAT´S NICE)*
MIKE VINCENT	S-HERTOGENBOSCH*
MIKE VINCENT	SANCTA LUCIA*
MIKE VINCENT	SARAGOSSA UK / NL VERSIE*
MIKE VINCENT	SAVE ALL YOUR KISSES FOR ME
MIKE VINCENT	SOMETHING GONNA CHANGING MY LOVE
MIKE VINCENT	SOMETHING GONNA HOLD OF MY HAND
MIKE VINCENT	SPIJKER IN M´NNE KOP
MIKE VINCENT	STORY VAN ALICE*
MIKE VINCENT	SUNNY GIRL
MIKE VINCENT	SYMPHONIE POUR MARIE (CLASSICAL VERSION)**
MIKE VINCENT	SYMPHONIE POUR MARIE (FUNKY VERSION)**
MIKE VINCENT	T BUSJE KOMT ZO (TOUR DE FRANCE)
MIKE VINCENT	T LEVEN IS GOED IN ONS BRABANTSE LAND
MIKE VINCENT	T LEVEN OP DE GRACHT*
MIKE VINCENT	TANTE LENIE**
MIKE VINCENT	THAT´S AMORE (UK / NL VERSIE)*
MIKE VINCENT	TORNA A SORRIENTO (ITALIAN)**
MIKE VINCENT	TOT ZIENS (GOODBYE, AUFWIEDERSEH'N)*
MIKE VINCENT	TWEE OGEN ZO BLAUW**
MIKE VINCENT	UNA LACRIMA SUL VISO
MIKE VINCENT	UNCHAINED MELODY
MIKE VINCENT	VADER'S´FANFARE
MIKE VINCENT	VEEL IS 'T NIET (FELICITA)*
MIKE VINCENT	VERGEET HEM (FORGET HIM)*
MIKE VINCENT	VERLANG JE NIET TE VEEL*
MIKE VINCENT	VIVA TIROL
MIKE VINCENT	WAOROM STADE GIJ ZO GEK TE KOEKELOERE?**
MIKE VINCENT	WE GAAN DE POT OP MET Z´N ALLEN
MIKE VINCENT	WE HEBBEN NOG LANG GIN GETJE IN ONZE KOP**
MIKE VINCENT	WE´VE GOT THE WHOLE WORLD IN HIS HANDS**
MIKE VINCENT	WIE HOLT VAN MEKAAR
MIKE VINCENT	WIJ ZIJN DE KAMPIOENEN**
MIKE VINCENT	WIJN SMAAKT ZO FIJN**
MIKE VINCENT	WILLEMPIE
MIKE VINCENT	YOU´LL NEVER WALK ALONE
MIKE VINCENT	ZAK ´S LEKKER DOOR
MIKE VINCENT	ZE KUNNEN DE POT OP MET Z´N ALLEN
MIKE VINCENT	ZEG ME WIE (SAG MIR WIE) INSTR*
MIKE VINCENT	ZIJ IS M'N LIEFSTE (SHE'S MISSTRA KNOW IT ALL)*
MIKE VINCENT	ZIPPIE DA ZIPPIE DO ZIPPIE DOE (DU / NL / UK  VERSIE)
MIKE VINCENT	ZONDER FIETS BEN IK NIETS* (CAPRI C'EST FINI)
MIKE VINCENT & FRANK MARTIN-ANTON AUS TIROL
MIKE VINCENT & FLYING ROCKERS	-THAT´S NICE FT THE FLYING ROCKERS
MIKE VINCENT & H.HARTKOOR-GA JE MET ME MEE OP SJOUW**
MIKE VINCENT & H.HARTKOOR-IK BEN ZO VRIJ ALS 'N VOGEL IN 'N KOOIKE**
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-BIJ PSV**
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-GABBERTJE
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-HAKKUH
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-HAVA NAGUILA**
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-KAKKERTJE*
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-KLAPPUS
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-KRIMINAL TANGO
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-BLOTE BEENTJES(FC DEN BOSCH)**
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-NU ZIJN WE ALLE TWEE ARTIESTEN*
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-PEPPI EN KOKKIE
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-SUPERGABBERRRR
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-T GABBERDANSJE
MIKE VINCENT & JACK VAN RAAMSDONK-WIJ ZIJN DE KAMPIOENEN**
MIKE VINCENT & JULES JANSSENS-M'N STAMCAFE**
MIKE VINCENT & JULES JANSSENS	-T BOSCH'KWARTIERKE**
MIKE VINCENT & JULES JANSSENS-T LEVEN IS GOED IN ONS BRABANTSE LAND
MIKE VINCENT & FRANK HOEK-LE TOUR DE FRANCE
MIKE VINCENT & FRANK HOEK-LEKKERE WORST VAN DE HEMA
MIKE VINCENT & LINDA WILLIAMS-CHE SARA*
MIKE VINCENT & LINDA WILLIAMS-WARM GEVOEL KRIJG IK BIJ JOU*
MIKE VINCENT & LINDA WILLIAMS-WE´RE GONNA STAY TOGETHER
MIKE VINCENT & LINDA WILLIAMS-WIJ BLIJVEN ALTIJD SAMEN*
MIKE VINCENT & RIA V D BOOGAARD-ZIGEUNER TANGO*
MIKE VINCENT & DE VEDETTEN-AAN DE NOORDZEE KUSTEN**
MIKE VINCENT & VEDETTEN-LA CUCARACHA**
MIKE VINCENT & GRUPPO VINCENTE-LUNA ROSSA**
MIKE VINCENT & CELLIE-MACARENA
MIKE VINCENT & ORANJEZANGERS-CARNAVAL EXPRESS*
MIKE VINCENT & ORANJEZANGERS-ORANJE, JIJ BENT VAN NIEMAND BANG**
MIKE VINCENT & PETER PAN & DE PICNICS-KAATJE GING EENS WATER HALEN**
MIKE VINCENT & REIN MATRONA-T'S NIE TE GELEUVE**

* EXCLUSIVE LYRICS / ** PUBLSISHING WORLDWIDE BY STG.CHARLES MUSIC.

Oh ik ben zo trots op Den Bosch**

(M.Vincent – 2009) Gezellige meezinger en origineel nummer,

zeer geschikt voor  coverversies (Gipsy-Shuffle)

 

Geef een reactie

