Bobby Prins (als Crooner)


Binnenkort te verwachten CD met speciale remixes!

Binnekort te verwachten CD

** exclusief ook op video

BOBBY PRINS	18 YELLOW ROSES
BOBBY PRINS	A BOUQUET OF ROSES (REMAKE)
BOBBY PRINS	AAN ALLE LIEVE MEISJES
BOBBY PRINS	ADAM EN EVA
BOBBY PRINS	ADIOS SIGNORITA
BOBBY PRINS	ALLEEN IS MAAR ALLEEN
BOBBY PRINS	ALLEEN OP DE WERELD
BOBBY PRINS	ALLES GAAT EENS TEN EINDE
BOBBY PRINS	ALLES IS ANDERS (REMAKE)
BOBBY PRINS	ALS BLOEMEN KONDEN PRATEN**
BOBBY PRINS	ALS HET UUR VAN SCHEIDEN SLAAT
BOBBY PRINS	ALS IK GA MOET JE NIET OM ME HUILEN
BOBBY PRINS	ALS JE MET ME DANSEN GAAT
BOBBY PRINS	ALS JIJ ECHT VEEL OM ME GEEFT
BOBBY PRINS	ALS KLEINE KINDEREN
BOBBY PRINS	ALS STERREN AAN DE HEMEL STAAN (REMIX)**
BOBBY PRINS	AMPER ZESTIEN
BOBBY PRINS	APRON STRINGS (REMAKE)
BOBBY PRINS	ARUBA, PAREL VAN DE ZEE
BOBBY PRINS	AVE MARIA IK BID TOT JOU (REMAKE)**
BOBBY PRINS	AVE MARIA NO MORRO (REMAKE)**
BOBBY PRINS	AY MARIA
BOBBY PRINS	BEAUTIFUL SUNDAY (REMAKE)**
BOBBY PRINS	BEL ME OP ALS JE EENZAAM BENT (REMAKE)**
BOBBY PRINS	BELLA BELLA MARIE / O SOLE MIO / LA PALOMA/ BUENA SERA
BOBBY PRINS	BELLA BELLA SIGNORITA
BOBBY PRINS	BELLA CIAO BELLA CIAO
BOBBY PRINS	BEN JIJ DAN ZO VERLIEFD?
BOBBY PRINS	BERNARDINE (REMAKE VERSION)**
BOBBY PRINS	BESTE VRIENDEN, DE **
BOBBY PRINS	BIMBA BELLA
BOBBY PRINS	BLIJF NOG EVEN
BOBBY PRINS	BYE BYE FRAULEIN (REMAKE)**
BOBBY PRINS	CARMEN (LIVE VERSIE)**
BOBBY PRINS	COME PRIMA (REMAKE)**
BOBBY PRINS	COMEDIE
BOBBY PRINS	DAAR IN GRIEKENLAND
BOBBY PRINS	DAN DENK IK AAN JOU
BOBBY PRINS	DANS NU NOG EENMAAL MET MIJ (REMAKE)*
BOBBY PRINS	DE JONGEN MET DE MONDHARMONICA **
BOBBY PRINS	DE JONGEN MET DE MONDHARMONICA (LIVE VERSIE)**
BOBBY PRINS	DE KLEINE PRINS (REMAKE)**
BOBBY PRINS	DE KLEINE PRINS & GERRY PRINS (REMAKEVERSIE)**
BOBBY PRINS	DE LAATSTE DANS
BOBBY PRINS	DE LAATSTE SIRTAKI
BOBBY PRINS	DE VISSERS VAN CAPRI (REMAKE)
BOBBY PRINS	DE WARE MAN
BOBBY PRINS	DE WINTER WAS LANG
BOBBY PRINS	DENK JIJ AAN MIJ
BOBBY PRINS	DICHT BIJ JOU ZIJN
BOBBY PRINS	DID YOU THINK IT WOULDN´T SHOW
BOBBY PRINS	DIE BLIK IN JOUW OGEN
BOBBY PRINS	DIE FOTO VAN JOU
BOBBY PRINS	DO YOU LOVE ME (REMAKE)
BOBBY PRINS	DO YOU THINK IT WOULDN'T SHOW (REMAKE)
BOBBY PRINS	DOE ´N STILLE WENS
BOBBY PRINS	DONNA MARIA (REMAKE)**
BOBBY PRINS	DREAMIN' (REMAKE)
BOBBY PRINS	EEN GUITAR IN DE NACHT **
BOBBY PRINS	EEN HEERLIJK LIED
BOBBY PRINS	EEN LIEDJE VOOR MOEDER (REMAKE)**
BOBBY PRINS	EEN MAN MAG NIET HUILEN
BOBBY PRINS	EEN ROOS ZEGT VEEL MEER DAN 1000 WOORDEN
BOBBY PRINS	EENZAAM EN VERLATEN
BOBBY PRINS	EENZAME UREN
BOBBY PRINS	EIN SCHIFF WIRD KOMMEN
BOBBY PRINS	EINDELOOS VERLIEFD
BOBBY PRINS	ER KLINKT MUZIEK DOOR DE NACHT
BOBBY PRINS	ERGENS VER IN ARIZONA
BOBBY PRINS	ETERNALLY  (REMAKE)**
BOBBY PRINS	EVEN EVEN MAAR
BOBBY PRINS	GA
BOBBY PRINS	GELOVEN IN ELKAAR
BOBBY PRINS	GOODNIGHT IRENE**
BOBBY PRINS	HAD IK JOU MAAR NOOIT ONTMOET
BOBBY PRINS	HARTJE VAN GOUD (REMAKE VERSIE)**
BOBBY PRINS	HEB JIJ VANDAAG AAN MIJ GEDACHT (REMAKE)
BOBBY PRINS	HEEL DE WERELD MAG 'T WETEN (IL MONDO)
BOBBY PRINS	HEEL M´N LEVEN (GANZ IN WEISS)(LIVE VERSIE)**
BOBBY PRINS	HEEL MIJN HART (REMAKE)**
BOBBY PRINS	HEIMATLOS
BOBBY PRINS	HEIMWEH NAAR DE ZOMER
BOBBY PRINS	HELLO MARYLOU (REMAKE2008)**
BOBBY PRINS	HEMELSBLAUW (ORIGINELE OPNAME)**
BOBBY PRINS	HET BEJAARDENTEHUIS
BOBBY PRINS	HET HUIS AAN 'T PLEIN
BOBBY PRINS	HET IS NOG NIET TE LAAT
BOBBY PRINS	HET IS OVER
BOBBY PRINS	HET MAAKT NIETS UIT
BOBBY PRINS	HET NOODLOT (REMAKE)**
BOBBY PRINS	HEY JOE
BOBBY PRINS	HOE MEER HOE LIEVER
BOBBY PRINS	HONEY I DO (REMAKE)
BOBBY PRINS	HONEY I MISS YOU (REMAKE)
BOBBY PRINS	HUIL MAAR UIT OP MIJN SCHOUDER**
BOBBY PRINS	HUISJE VAN MONTMARTRE (LIVE-REMAKE)**
BOBBY PRINS	I TOUGHT THE LAW
BOBBY PRINS	IK BEN EEN ANDERE MAN
BOBBY PRINS	IK BEWONDER JOU (LIVE VERSIE)**
BOBBY PRINS	IK DENK AAN JOU
BOBBY PRINS	IK HEB EEN DROOM
BOBBY PRINS	IK HEB ME WEER VERGIST (REMAKE 2008)
BOBBY PRINS	IK HEB ZO´N VERDRIET
BOBBY PRINS	IK HEB ZOVEEL VOOR JE OVER (REMAKE)**
BOBBY PRINS	IK HOU VAN JOU (ORIG)**
BOBBY PRINS	IK HOU VAN MUZIEK
BOBBY PRINS	IK KOM VANAVOND NAAR JE TOE
BOBBY PRINS	IK TREUR OM JOU (OH DANNY BOY) REMAKE 2008**
BOBBY PRINS	IK WEET NIET WAAROM IK NOG VAN JE HOU (ORIG OPNAME)
BOBBY PRINS	IK WEET WAAROM LA GOLANDRINA) REMAKE 2008
BOBBY PRINS	IK ZAL DIE AVOND NOOIT VERGETEN (REMAKE)
BOBBY PRINS	IK ZEG JE GEEN VAARWEL
BOBBY PRINS	IK ZIT IN EEN CAFEETJE (REMAKE)**
BOBBY PRINS	IK ZOEK EEN DORP
BOBBY PRINS	IN DE NACHT
BOBBY PRINS	IN JE OGEN
BOBBY PRINS	IN STILTE VERLIEFD
BOBBY PRINS	IS ALLES NU ZOMAAR VOORBIJ
BOBBY PRINS	JE BESTE VRIENDEN (MET ZOON)**
BOBBY PRINS	JE DENKT DAT JE ALLES MAG VAN MIJ **
BOBBY PRINS	JE KAN NIET ALTIJD 16 ZIJN
BOBBY PRINS	JEALOUS FOOL (REMAKE 2008)
BOBBY PRINS	JIJ (DU)
BOBBY PRINS	JIJ BENT ALLES
BOBBY PRINS	JIJ BENT HEEL M'N LEVEN
BOBBY PRINS	JIJ BENT NIET MEER ALS VROEGER
BOBBY PRINS	JIJ BENT STEEDS IN MIJN GEDACHTEN(WEISSE TAUBE)**
BOBBY PRINS	JOU HERKEN IK MET GESLOTEN OGEN (LIVE )**
BOBBY PRINS	JULIO IGLESIAS MEDLEY (ORIG OPNAME)**
BOBBY PRINS	JUNGLE SAMBA
BOBBY PRINS	JUST ANOTHER GUY
BOBBY PRINS	KOM PLUK DE DAG MET MIJ
BOBBY PRINS	KOM WEER NAAR MIJ**
BOBBY PRINS	KONINGIN VAN DE NACHT
BOBBY PRINS	LAAT ME BIJ JOU ZIJN
BOBBY PRINS	LAAT ME NIET WACHTEN
BOBBY PRINS	LACH TOCH NOOIT MET EEN DRONKAARD
BOBBY PRINS	LACHEN IS BETER DAN HUILEN
BOBBY PRINS	LAND VAN ZON EN ZEE
BOBBY PRINS	LANG VEEL TE LANG
BOBBY PRINS	LEEF ALS EEN ZIGEUNER**
BOBBY PRINS	LET THE FOUR WINDS BLOW(REMAKE)
BOBBY PRINS	LEVEN
BOBBY PRINS	LIEFDE WAS EENS
BOBBY PRINS	LIEG NOOIT MEER
BOBBY PRINS	LOLITA
BOBBY PRINS	LOVER PLEASE
BOBBY PRINS	LUNA ROSSA (LIVE ATLANTIS)**
BOBBY PRINS	LUNA ROSSA (REMAKE)**
BOBBY PRINS	MAAK WEER EEN KIND VAN MIJ
BOBBY PRINS	MAAR DE GEDACHTEN (ORIG OPN)**
BOBBY PRINS	MANDOLINES IN THE MOONLIGHT (REMAKE)**
BOBBY PRINS	MARIA MAGDALENA
BOBBY PRINS	MARIA REINA DEL MAR
BOBBY PRINS	MARINARIO (REMAKE)
BOBBY PRINS	MARINE-ZEEMANSLIED
BOBBY PRINS	MARLENE
BOBBY PRINS	MENSEN OM ME HEEN (REMAKE)**
BOBBY PRINS	MET JOU WIL IK DOOR 'T LEVEN GAAN
BOBBY PRINS	MOCKIN´BIRD HILL
BOBBY PRINS	MONA LISA (LIVE VERSIE)**
BOBBY PRINS	N DAG UIT 1000 DROMEN (ORIG)**
BOBBY PRINS	N ZWERVER
BOBBY PRINS	NIETS TER WERELD KAN ONS SCHEIDEN
BOBBY PRINS	NU BEN IK ALLEEN
BOBBY PRINS	OH BERNARDINE (REMAKE VERSION)**
BOBBY PRINS	OH LUISTER TOCH (REMAKE)**
BOBBY PRINS	OH ROSALINDA
BOBBY PRINS	ONDER DE RODE LANTAARN
BOBBY PRINS	ONLY A FOOL
BOBBY PRINS	PALMA NOVA
BOBBY PRINS	PARDONNEZ MOI MON AMOUR
BOBBY PRINS	POINCIANA (REMAKE)
BOBBY PRINS	PRETEND (REMAKE)**
BOBBY PRINS	PRETTY LITTLE LINDA (REMAKE)
BOBBY PRINS	PROBLEMEN
BOBBY PRINS	RED ROSES FOR A BLUE LADY (REMAKE)
BOBBY PRINS	RIO DE JANEIRO
BOBBY PRINS	ROSALIE (REMAKE)
BOBBY PRINS	SAINT-TROPEZ
BOBBY PRINS	SANCTA MARIA (REMAKE)**
BOBBY PRINS	SAVE THE LAST DANCE (REMAKE)
BOBBY PRINS	SCHAT IK BEN NIET MEER BOOS
BOBBY PRINS	SCHAT VAN EEN ANDER
BOBBY PRINS	SCHENK EENS VRIENDSCHAP
BOBBY PRINS	SCHRIJF ME EEN BRIEF
BOBBY PRINS	SOFIA
BOBBY PRINS	SPEEL NOG EENMAAL VOOR MIJ ZWARTE ZIGEUNER
BOBBY PRINS	STIL IN DE STRATEN
BOBBY PRINS	SWEET SEPTEMBER (REMAKE)
BOBBY PRINS	TE JONG (REMAKE)**
BOBBY PRINS	THE LAST ROSE (REMAKE)
BOBBY PRINS	THE TALK
BOBBY PRINS	THERE GOES MY HEART AGAIN (REMAKE)
BOBBY PRINS	THIS IS MY SONG (REMAKE)**
BOBBY PRINS	TOE KOM IN M'N ARMEN (REMAKE)**
BOBBY PRINS	TRANEN IN JE OGEN (REMAKE)**
BOBBY PRINS	TWEE BLOEDRODE ROZEN (REMAKE)**
BOBBY PRINS	VAARWEL MIJN SCHAT
BOBBY PRINS	VAYA CON DIOS (REMAKE)
BOBBY PRINS	VERGEET HEM**
BOBBY PRINS	VERLIEFDER DAN OOIT
BOBBY PRINS	VOOR JOU
BOBBY PRINS	WAAR MOET IK HEEN
BOBBY PRINS	WAARHEEN (REMAKE)
BOBBY PRINS	WAAROM DIE TRANEN
BOBBY PRINS	WAAROM HEB JIJ ME VERLATEN(ORIGINELE OPNAME)**
BOBBY PRINS	WACHT OP MIJ MONA LISA
BOBBY PRINS	WARUM WEINST DU KLEINE TAMARA
BOBBY PRINS	WAT EEN DAG
BOBBY PRINS	WAT VERWACHT JE VAN MIJN LIEFDE
BOBBY PRINS	WE WANNA GO DANCING (ORIGINELE OPNAME)**
BOBBY PRINS	WEES WELKOM IN MIJN HART
BOBBY PRINS	WELKOM KIND
BOBBY PRINS	WHEN (REMAKE)
BOBBY PRINS	WHEN LITTLE CHILDREN (REMAKE)
BOBBY PRINS	WHO IS THE BLAME (REMAKE)
BOBBY PRINS	WIE JOU VOOR HET VENSTER ZIET
BOBBY PRINS	ZEG HET MET BLOEMEN
BOBBY PRINS	ZELFS DE MOOISTE ROOS
BOBBY PRINS	ZEVEN ANJERS ZEVEN ROZEN
BOBBY PRINS	ZIGEUNER MELODIE (ORIG OPN)**
BOBBY PRINS	ZOLANG GELEDEN
BOBBY PRINS	ZOMERZON
BOBBY PRINS	ZONDER JOU
BOBBY PRINS	ZOVEEL KLEINE DINGEN IN 'T LEVEN

One thought on “Bobby Prins (als Crooner)

Geef een reactie

