Shannah


Hallo.

ik ben Shannah en ben altijd op zoek naar nieuwe boekingen voor mij als artiest/ zangeres.Een ruime ruime ervaring met optredens in kroegen, restaurants, bedrijfsfeesten, op bruiloften,festivals in binnen en buitenland etc.Ook ben ik een aantal jaren als vaste zangeres werkzaam geweest in diverse gelegenheden. Een ervaren, goeie, gezellige zangeres die zowel allround top-40, Hollands, rock, rock ’n roll en/ of country muziek zingt. U kunt mij boeken als solo artiest, met of zonder gitarist,maar ook met band want Ik beschik over een zeer ruim repertoire en een grote flexibiliet qua stijl als repertoire keuze.Muziek maken is mijn grote passie, u bent dan ook gegarandeerd van een geslaagde avond!

Onze Tip

Leuk voor een Cowboy Thema feest, eventueel compleet met linedancers en een les voor het publiek om een line-dance te leren. Of gewoon lekkere dansmuziek met een paar mooie ballads, het kan met Shannah allemaal! Gewoon van tevoren even afstemmen welk genre u verkiest. mail naar: stichtingcharlesmusic@gmail.com of bel +31 6 13992641 – Hier vindt u enkele CD en videoopnamen

Hieronder een greep uit haar veelzijdige repertoire: Enkele CD en videoclips die o.a.Cees Vermeulen Windsant van me maakte en welk allen binnenkort ook op YOUTUBE te vinden zijn:

SHANNAH-MISSISSIPPI

SHANNAH -DON’T FENCE ME IN

SHANNAH -HONEY I DO

SHANNAH -IF THE JUKEBOX

SHANNAH -JOLENE

SHANNAH -LAST TRAIN TO SAN ANTONIO

SHANNAH –YOU’VE GOT IT

SHANNAH -MEN DON’T CHANGE

SHANNAH –CALL ME THE BREEZE

GAGE (ALL-IN) OP AANVRAAG BEL +31 6 13992641


Geef een reactie

