MIKE VINCENT


Mike Vincent (aka Cees Vermeulen Windsant)is binnenkort weer te boeken. Na een lange tijd als zelfstandig producer te hebben gewerkt (na zijn top-10 hit-periode) gaat hij  als AOW-er weer tijd vrijmaken om als zanger/entertainer/all-round artiest op te treden want er groeit weer vraag naar de ouwe  getrouwe hitzangers van weleer.

Vanaf 1960 was Mike in de weer als zanger en bassist van een R&Roll-band THE FLYING ROCKERS– zie het boekwerk dat onlangs verscheen
waaruit zijn rol in de muziek-scene als trendsetter werd bekroond. Na 12 jaar op de Nederlandse- en Belgische Buhne veelvuldig te hebben opgetreden met de band richtte hij zich daarna op een solo-carriere als zanger en producer met zijn eerste grote hit FRIET MET MAYONAISE (1974) – meer dan 3 miljoen huishoudens hebben dit nummer inmiddels in huis en de jeugd van nu kent het ook volop! Zijn nieuwste gereleased o de 1e Carnavalsdag 2014 heet: ´k Hou van Oeteldonk. Andere hits met gouden platen zijn o.a.    IK HOU VAN DEN BOSCH, OH VALERIA, VEEL IS ‘T NIET ‘(FELICITA), MARIE LOUISE, JIJ WIL VRIJ ZIJN, e.v.a. zie onderaan (lichtblauw met clips op YOUTUBE).  Ook is zijn z.g.crooner-song-pakket erg geschikt voor de Diner-Dansant, maar het accent ligt wel op het up-tempo-feestrepertoire. Een erg breed repertoire dus; `niet voor een gat te vangen`, is het spreekwoord.

MIKE treedt  zo’n 30 minuten op, of 2 x uit .

Voor een z.g. HiFi-inprik- B-set met bediening incl.monitor & draadloze micro wordt gezorgd. Voor gelegenheden zonder geluidsinstallatie of met licht-efx en ook groter dan 250 personen is een offerte op aanvraag. Mike Vincent is een artiest die zijn algehele activiteiten laat afwikkelen door Stg.Charles Music te ´s-Hertogenbosch. Voor boekingsburo’s gelden speciale voorwaarden. Het domicilieadres van MIKE zelve is ook:  ‘s-Hertogenbosch vanwaar zijn hernieuwde reis zal starten.

Hieronder zijn repertoire:

Per genre in alfabetische volgorde:

Feestrepertoire:
Aan de Noordzeekusten / Alpen-Express / D’n dieje van d’n dieje / Een hoed vol zonneschijn / Houd’m vast Katharina / Leve de lolLiefde in de nacht / Ode aan Johnny Jordaan

Feestrepertoire in Brabants Dialect:
Den Bosch is mooier dan Parijs / Ik heb ‘nne spijker in m’nne kop / Ik hou van Den Bosch, `k Hou van Oeteldonk,  / Oh, ik ben zo trots op Den Bosch /Oh Oh Oh Jheronimus / Originele Bossche Potpourri / ’t Boschkwartierke / ’t Leven is goed in ons Brabantse land / Zak es lekker door

Smartlappen:
Roberta  / Huil maar uit op m’n schouder

Country:
From here to there to you / Please help me I’m fallin’ / You ‘ll never walk alone (Lee Towers style)

Zuid-Amerikaans:
Carnaval Brasileiro / Dan voel je me beter (o.a.bekend van: Gerard Joling)

Hitmateriaal (singles) 

Boogie Woogie Baby  El Africano(Mama ik ben zo gek)  Friet met mayonaise Ik ben niet bang voor levenslang / In geen 100.000 jaren / Jij wil vrij zijn / Laat de boel maar lekker waaien / Na 66 jaren (mit 66 Jahren) / Oh,Valeria / Ontslagen (Gefeuert) / Return to me (Ritorna me) / The Rio-Mix (Can’t take my eyes..etc..) / That’s Amore / That’s Nice  / Saragossa

Italiaans:

Che sara / Felicita / Il Mondo / Luna Rossa / Nessuno mi puo giudicare (La Verita)  Roberta / Una Lacrima sul viso

Easylistening, Crooner & Oldies:
Can’t help fallin’in love / Let it be me / Love me tonight / Oh Donna / My Way / Nathalie / Rock & Roll Medley / Save all your kisses for me / Surrender / Unchained melody / You’ll never walk alone (Gerry & The Pacemakers style)

Klassiek:
Caruso / Funiculi funicula / Mamma / O sole mio / Santa Lucia / Torna a surriento / Twee ogen zo blauw

Kerst:
Christmas day / Holly Cottage  

e.v.a. zie site: MIKE VINCENT SONGS

T IS NIET TE GELEUVE – ´T LEVEN OP DE GRACHT – AAN DE NOORDZEEKUSTEN– ABANDONATI AMORE – CAPRI C´ EST FINI – CARNAVAL BRASILEIRO – CARUSO – CHE SARA (MET LINDA WILLIAMS) – DAT WARM GEVOEL KRIJG IK BIJ JOU (MET LINDA WILLIAMS’ )  – DE LIMERICKS (ER WAS EENS….LALALA SONG) – DE POTPERETTE – DE POTPERA – DE STORY VAN ALICE – DE KEN ALLEEN IN DEN BOSCH – DEN BOSCH IS MOOIER DAN PARIJS– DIE EERSTE ZOEN – DIE MOOIE NACHTEN VAN BARBADOS – EEN HOED VOL ZONNESCHIJN– EEN ONVOLDOENDE – FRIET MET MAYONAISE – GOED,´T WAS NIET GOED – HOUD ´M VAST KATHARINA – IK BEN EEN DON JUAN – IK BEN NIET BANG VOOR LEVENSLANG – IK HEB ´NNE SPIJKER IN M´NNE KOP – IK HOU VAN DEN BOSCH – IN GEEN 100.000 JAREN – JEANNY – JIJ WIL VRIJ ZIJN – JONGEN MET ERVARING – KOBUS KUBUS – LA CUCARACHA – MAMA IK BEN ZO GEK OP N LIEVE ZWARTE – MARIE LOUISE – MARIE, IK DANS DE HELE NACHT MET JOU – MIJN SCHOONPAPA – NATHALIE – NESSUNO MI PUO GIUDICARE – OH  IK BEN ZO TROTS OPDEN BOSCH – OH VALERIA – ONZE ST.JAN – OP DE FIETS – OP DONDERDAG – O SOLE MIO – RETURN TO ME – RIO DE JANEIRO MIX – ROBERTA – ROCK & ROLL IN ´T HOLLANDS – ROOD VOOR M´N OGEN – SARAGOSSA – SUNNY GIRL – TANTE LENIE – THAT´S AMORE – TORNA A SURIENTO – TOT ZIENS – TROTS OP DEN BOSCH – VADER´S FANFARE – YOU´LL NEVER WALK ALONE – ZONDER FIETS BEN IK NIETS – EN VELE ANDEREN
(c)2012 by Stg Charles Music – ´s-Hertogenbosch  – Tel: +31 (0)6 12319970  – K.V.K.: 41082007 – Fiscaalnummer: NL 6131.864 B 01 – Bank Rabo:  123961424 – Buma-Stemra: 1016542 – Sena:  203355 – Norma-ID 924828 -E-mail: mikevincent@unicorn-media.com of  stichtingcharlesmusic@gmail.com

Geef een reactie

